Persbericht: Nieuwe kindermerken bij: Grasonderjevoeten.nl

Posted by De Perswinkel on 20 september 2012

De spiksplinternieuwe webwinkel Grasonderjevoeten.nl zal menig kind aanspreken, en niet alleen om de naam. In de vier categorieën Speelgoed, Tassen & Etuis, Opbergen en Verlichting komen talloze kleurrijke producten voorbij voor kinderen van diverse leeftijden. Maar ook aan de baby’s is gedacht, onder andere kleding, verzorgingsproducten en lekker warme dekens. Stuk voor stuk vrolijke, duurzame kinderspullen die in het oog springen. Er is teveel om op te noemen, we lichten enkele merken uit de collectie toe:

Wolken-collectie van Färg & Form De kidscollectie van het Zweedse merk Färg & Form (kleur & vorm) bestaat naast babykleding uit vrolijke spullen voor de baby –en kinderkamer. Het kenmerkende wolkenpatroon is een echte klassieker in Zweden en reeds ontworpen in de jaren zestig door Gunila Axe. De wolkjes staan op rompers, bodysuits, broekjes, mutsjes, slaapzakken, wiegdekentjes, behang, opbergdozen- en mandjes, papieren bollampen en toilettassen. Verkrijgbaar in de kleuren blauw, rood, grijs, groen, geel en roze. Naast wolken passeren ook kikkers en schaapjes de revue.

Origineel speelgoed Met trots presenteert Grasonderjevoeten.nl als eerste in Nederland het Deense Silly U & het Poolse Zuzu Toys. Silly U bestaat uit grappige gehaakte figuren zoals Selma het zeepaardje, Whalter de walvis en Marty & Zipper de Martians zullen ieder kinderhart gaan veroveren. Ook bijzonder zijn de gehaakte gereedschapsmaterialen, zoals een rammelaar in de vorm van een hamer. Er is zelfs een gehaakte gereedschapsmobiel waar baby’s urenlang kijkplezier van zullen hebben. Een andere blikvanger uit de collectie Silly U is de vrolijk gekleurde houten poppenwagen. Zuzu Toys is vooral niet-alledaags speelgoed. Onder andere kookschorten, ovenwanten en poppenkastfiguren maken deel uit van de collectie die nu in Nederland verkrijgbaar is. Zuzu Toys is handgemaakt en gelabeld met het Oekotex-keurmerk.

Grasonderjevoeten.nl Het motto van deze nieuwe webshop is (H)eerlijk Leven. Naast de leuke kindercollecties verkoopt ze ook duurzame, niet-alledaagse spullen voor in en om het huis. Zorg voor het milieu staat hierbij hoog in het vaandel: de meeste producten dragen het Oeko-Tex® Standaard 100 keurmerk en de gebruikte materialen zijn veelal biologisch katoen en hennep en overig gerecycled materiaal. Want zuinig zijn op het gras onder je voeten is de boodschap!

Einde persbericht

Bekijk alle beelden van Grasonderjevoeten.nl in de beeldbank van De Persbeeldwinkel, alles direct te downloaden in high-res.

Persbericht: Nieuwe webwinkel: Grasonderjevoeten.nl

Posted by De Perswinkel on 20 september 2012

Nederland is een bijzondere webwinkel rijker: Grasonderjevoeten.nl. De naam zegt het al, deze webshop brengt dat vrolijke voorjaarsgevoel in huis, het hele jaar door. Verkrijgbaar is onder andere een keur aan stijlvolle tassen, interieurobjecten en een unieke collectie stationery en prints van diverse internationale merken. Tassen van Apple & Bee Als één van de weinige retailers in Nederland verkoopt Grasonderjevoeten.nl het exclusieve merk Apple & Bee uit Australië. De jute en canvas tassen, toilettassen, portemonnees, schooltassen en nog veel meer originele tassen hebben allemaal 1 doel: het gebruik van de plastic tas wereldwijd reduceren. Apple & Bee is dan ook een bijzonder milieubewust bedrijf en zelfs CO2 neutraal. Geen van hun producten bevat chemicaliën of conserveringsmiddelen. De gebruikte materialen zijn gecertificeerd organisch katoen, jute en hennepvezel (canvas), bamboezijde en calico. Elk product is tot in detail uitgewerkt.

Indrukwekkend papierwaren Het Engelse merk Showler and Showler is gloednieuw in Nederland en maakt kwalitatief hoogwaardige prints voor aan de muur. De simpele kleurrijke ontwerpen springen direct in het oog en het gebruik van natuurlijke matte pigmenten zorgen voor een bijzonder krijtverf-effect. Voor iedere denkbare ruimte, van kinderkamer tot hal en keuken, heeft Showler & Showler een mooi aanbod aan prints. De prints zijn bovendien ook verkrijgbaar in kaartformaat om op te sturen. Ook nieuw is Wildhorse Press. In Kansas, Amerika, drukt Elisabeth Evans prachtige kaarten op haar 200-jaar oude Chandler & Price presses. De wenskaarten, kaartensets en art prints die ze met de hand maakt krijgen hierdoor een extra nostalgisch tintje. Letter press is een ambachtelijke manier van drukken waarbij de letters en prints op het papier liggen, en dus voelbaar zijn.

Grasonderjevoeten.nl Wat de oprichters van Grasonderjevoeten.nl vooral voor ogen hebben is het brengen van producten die een goed gevoel teweegbrengen. En dit met een zo klein  mogelijke ecologische footprint. De meeste producten in de webshop dragen het Oeko-Tex® Standaard 100 keurmerk en de gebruikte materialen zijn veelal biologisch katoen en hennep en overig gerecycled materiaal. Want zuinig zijn op het gras onder je voeten is een must! Naast bovengenoemde merken verkoopt Grasonderjevoeten.nl met dezelfde visie ook een ruim assortiment voor kinderen en baby’s zoals de nieuwe merken Silly U en Zuzu Toys.

Einde persbericht

© 2012 - 2017 Gras onder je voeten | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel